تهران"خبرنگاریزدفردا: متن زیر نگاهی طنزآلود به سختگیری شاید بیش از حد مدیری است که بهانه جمعی خندیدن را، از عده ای گرفت.
مسعود ساکی، خبرنگار یزدفردا: سلام... این هم سرانجام ما در به رسم خنده!
با سلام خدمت همه دوستان به رسم خنده ای... آرزوی ما، نشستن لبخند بر لبان شماست.

با عرض پوزش (گلاب به رویتان!) از تمامی هنرمندان، شاعران، طنزپردازان و طنزدوستان گرامی باید اعلام کنیم، علیرغم مشخص شدن روز و ساعت برگزاری جلسه تیرماه توسط فرهنگسرای محترم! گلستان، پس از بازبینی مجدد فیلم جلسه آخر به رسم خنده توسط مدیریت فرهنگسرا جناب آقای دکتر جمالی که خواست نامش فاش نشود!!!! به ناگاه اعلام فرمودند که برنامه چهارشنبه 8 تیر ماه لغو (شما بخوانید توقیف!!!) شد.

 برخلاف تمایل ما و پس از پیگیری های فراوان و ملاقات مدیریت محترم در چارچوب آسانسور!!!! (چون درون اتاق وقت نداشتند!!! و مجبور شدیم در آسانسور فرهنگسرا منتظرشان بنشینیم!) و نیز صحبت های فراوان با کارشناس محترم فرهنگسرا به این نتیجه رسیدیم که این خبر را خدمت شما عزیزان اعلام کنیم! به قول کارشناس محترم (که از بردن نامشون معذوریم!!!) آقای دکتر، مدیر هستند و تمایلی به برگزاری ندارند!!!! کاری از دست کسی بر نمی آید...
 یادآور می شویم که برگزارکنندگان این شب شعر طنز بر شیطنت برخی از شاعران بزگوار و خواندن اشعار کمی تا قسمتی تند و تیز واقف و مسئولیت آن را نیز برعهده می گیرند اما در راستای آزادی کامل (و مخصوصا جمله معروف خفه شدم از این همه آزادی!!!)، مدیریت محترم فرهنگسرا برگزاری این مراسم را صلاح ندانسته و با یک پیام شفاهی (و آن هم نه!!!) به ادامه این جلسه تا اطلاع ثانوی خاتمه دادند... اما ما همچنان به دنبال برطرف کردن مشکلات پیش آمده هستیم تا انشاالله بتوانیم مجددا در خدمتتان باشیم.

یاد روزهایی که در کنار هم لبخند می زدیم به رسم خنده بخیر...



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا